Als organisatie wilt u gemotiveerde medewerkers die het samen goed hebben en trots zijn op de organisatie. Aandacht en waardering door gezamenlijk iets nieuws beleven is een verbindende factor en zorgt voor een nieuw gedeeld verhaal in de organisatie .
Voor een IT bedrijf organiseerde Wyt een verbindende reis naar Kroatië. Van de uitnodiging tot de uitvoering, de hele reis werd van a tot z afgestemd op de boodschap: trots zijn op wat we samen bereiken en ervaren dat we met elkaar een unieke organisatie vormen. Een reis als ultiem gebaar van waardering en aandacht voor de medewerkers. Even uit de dagelijkse structuur, ‘gewoon’ met elkaar genieten op een mooie locatie.
De omgeving van Split en Hvar biedt veel mogelijkheden om dit te bereiken. De historische stad Split is leuk om op een interactieve manier te verkennen. Het is de manier om elkaar direct goed te leren kennen. Niet alleen door de bijzonderheden van de stad, maar ook door de heerlijke gastronomie. Na het culinaire genieten en voor de liefhebbers het ontdekken van het nachtleven van Split was er de volgende dag tijd voor actie. High powered speedboten brachten de deelnemers naar het eiland Hvar. Daar stond een ludiek gekleurde rij Volkswagen Beetles klaar om het eiland Hvar te verkennen. Aan eten en drinken ontbrak het niet op het eiland, dus daar kon ruimschoots van genoten worden bij de lokale tavernes. Na wat rusttijd brachten de deelnemers de avond door met een diner met uitzicht over het San Marco plein, gelegen aan de jachthaven en tussen de palmbomen. De volgende dag startte rustig, maar na het ontbijt had iedereen een programma naar keuze: kajakken op zee, zeilen, fietsen, wandelen of rotsklimmen. Nog even met elkaar sportief actief bezig zijn. En na de heerlijke lunch keerde de groep met een High speed catamaran weer terug naar Split en uiteindelijk huiswaarts.
Samen ontdekken, praten, eten, relaxen, actief bezig zijn. Al deze aspecten zorgen ervoor dat mensen elkaar beter leren kennen buiten de dagelijkse werkzaamheden. En dat ze de waardering van het bedrijf ervaarden in een fijne omgeving. Deze herinnering namen ze mee naar huis, net als al die mooie verrassende inzichten: change perspective.
Even uit de dagelijkse structuur, ‘gewoon’ met elkaar genieten op een mooie locatie.