Copyright 2024 Wyt incentive travel & business events
Kroatië ter voet, ter zee, in de lucht en op vier wielen.
Kroatië ter voet, ter zee, in de lucht en op vier wielen.
incentive travel & business events

Jubileum incentivereis naar Kroatië, Split en Hvar

Kroatië ter voet, ter zee, in de lucht en op vier wielen.

Aqualon van Zutphen Installatietechniek bestaat 55 jaar. En het is ook op de kop af 25 jaar geleden dat de broers Willem en Jasper van Zutphen het trotse familiebedrijf overnamen van vader Wim. Twee momenten om bij stil te staan en successen te vieren met alle 35 medewerkers én hun partners. Een reis om iedereen in de watten te leggen en samen een letterlijk vliegende start te maken naar de toekomst. Dat past helemaal bij het motto dat ‘morgen een mooie dag is’.

Evenement
Incentive / Jubileum incentivereis
Locatie
Kroatië; Split en Hvar
Groepsgrootte
52 personen
Aantal dagen
4 dagen

“Via-via kwamen we bij Wyt terecht en meteen na de eerste kennismaking hadden we er een goed gevoel bij. Vanwege de mogelijkheden die Jeroen liet zien en vanwege de totale beleving. Van begin tot eind wordt echt overal over nagedacht. De keuze voor de bestemming viel uiteindelijk op Kroatië. Met activiteiten die verrassen en uitdagen, maar waarvoor je niet te ver uit je comfortzone hoeft te komen. Een bewuste keuze, ook omdat de partners meegingen en omdat het ‘in de watten leggen ’voorop stond.”


Spanning opvoeren

In de kerstkaart eind vorig jaar zat een eerste hint verstopt: een vliegtuigje. “Maar dat viel eigenlijk niemand op. Daarna hebben we de spanning langzaam opgevoerd. Tijdens de vrijdagmiddagborrel werd een ‘save the date’-kaart uitgereikt. Die werd gevolgd door een teaser met een uitvergrote landkaart van Split en het eiland Hvar, waar de reis naartoe zou gaan. En op een scherm in de kantine hing een grote puzzel waar elke dag een puzzelstukje bijkwam, ook daarop stond de bestemming. De dag voor Koningsdag werd dan eindelijk de bestemming bekend gemaakt. Niet meer helemaal verrassend, want een aantal mensen had de bestemming al geraden.” De weken voor vertrek kreeg iedereen nog een rugzakje met petje, zonnebrandmiddel, inpaklijst en het logo van de reis erop. 

Grafische vormgeving was in handen van Ranil Hulsen, Mula Reclame Bureau, Bergeijk.

Grafische vormgeving door Ranil Hulsen, Mula Reclame Bureau, Bergeijk

“We vertrokken vanaf Rotterdam Airport, een fijn vliegveld, waar voor iedereen een snackpakketje klaarstond en je een koud biertje, glas wijn of iets fris kon bestellen. Daardoor kom je meteen in de stemming en was de reis zelf al meteen gezellig. Het leuke was dat tot het moment dat het lampje ‘riemen vast’ na landing uitging, niemand nog wist wat we precies gingen doen. Dat was het moment dat Willem en Jasper het programmaboekje aan iedereen uitreikten.”

Avontuurlijke overtocht

Na aankomst in Split was het de bedoeling dat het hele reisgezelschap met open speedboaten naar het eiland Hvar zou varen. “Maar het stormde op dat moment flink, waardoor op het laatste moment dichte boten geregeld werden. De overtocht was onbedoeld nog avontuurlijker dan gedacht, want de zee was behoorlijk ruw, maar niemand werd zeeziek.” Gelukkig waren de weergoden tijdens de Beetle-race met oude VW-Kevers beter gestemd.

VIP-behandeling

Het programma bevatte elke dag, naast de verschillende activiteiten, ook vrije tijd. “De een ging wat rusten, de ander nam een duik in het zwembad of pakte een terrasje, dat heeft iedereen als heel prettig ervaren. Jeroen was als reisleider voor iedereen toegankelijk, je kon altijd bij hem aankloppen. En als de vrije tijd erop zat, stuurde hij een appje met waar we moesten verzamelen en een handige tip erbij. Hij snapte precies wat we wilden. Het voelde echt alsof we een VIP-behandeling kregen. Dat kwam ook door de bijzondere hotels en restaurants. In de hotels stond de bagage al op de kamers en lagen alle pasjes op naam klaar.”

Verbinding

“In die paar dagen hebben we gevaren, gewandeld, op een eiland overnacht en een city-challenge gedaan. Daardoor krijg je op heel veel manieren een beeld van Kroatië. Na de reis kregen we veel leuke reacties, ook van de partners die waren meegegaan. We zijn een echt mannenbedrijf, maar doordat ook de partners meegingen, ontstond een andere sfeer. En heel leuk: ook de vrouwen hebben elkaar goed leren kennen. Dat is het mooie van zo’n reis: het zorgt voor echte verbinding.”

Ook een jubileum te vieren? Neem je team en/of beste klanten mee op jubileumreis naar Kroatie, Split & Hvar. Successen zijn er om te vieren. Bel vrijblijvend met Wyt 013 8000 2223.

"We zijn een echt mannenbedrijf, maar doordat ook de partners meegingen, ontstond een andere sfeer. En heel leuk: ook de vrouwen hebben elkaar goed leren kennen. Dat is het mooie van zo’n reis: het zorgt voor echte verbinding.”

- -