L’Oréal wilde voor 55 medewerkers een grensverleggende incentivereis. Tijdens een trip van drie dagen en twee nachten naar Madeira gingen zij de uitdaging die Wyt bedacht had aan. Toen de eerste avond duidelijk werd dat canyoning op het programma stond, steeg de spanning onder de deelnemers. “Wat? Wat gaan we doen? Kan ik dat wel?”
Onze boodschap: “elke stap die je zet buiten jouw comfortzone is goed. Van het aantrekken van het wetsuit tot aan het punt waar we echt gaan canyoning. En lukt het niet, dan halen we je er halverwege uit.” We vinden dat een activiteit niet te moeilijk moet zijn, maar wel mag prikkelen, waardoor je boven je eigen kunnen uit kunt komen. Bovendien kon Jeroen vertrouwen geven, omdat hij zelf ook instructeur is geweest, dus weet waar hij op moet letten en de juiste tips kan geven.
De belemmerende gedachten werden overboord gegooid en iedereen legde de tocht af. Met uitzondering van een zwangere vrouw en deelnemers met rugklachten. Die moedigden de rest aan.
De reactie: “Een geweldige tijd. Jeroen leverde een super voorstel en heeft boven verwachting geleverd. Van begin tot eind strak gemanaged, perfecte activiteiten/locaties en topkwaliteit eten. We hebben onszelf overwonnen, voelden ons stoer en trots, hebben gelachen en gehuild. De beste incentive-reis ooit.”
We hebben onszelf overwonnen, voelden ons stoer en trots, hebben gelachen en gehuild. De beste incentive-reis ooit.